Friday, October 23, 2015

2015 lah weh!

Halluuu Assalamualaikum! Hai bloggerzz semua. Apa khabar? Tah ada orang nak baca ke tak ni. Haha.. Lama juga aku tak hupdate blog ni. Well said, blogger actually semakin dilupakan.. Sebab banyak lagi tempat luahan rasa dan kata di mediaso lain. Dah tahun 2015 dah ye? So that means aku dah ada dalam dunia blogger ni selama 5 tahun! Wow! Hahaha.. So sepanjang 5 tahun ni, sungguh banyak suka duka yang berlaku.. Penceritaan lebih mendalam tak perlulah aku nak ceritakan.. Cukuplah sekadar aku sahaja yang mengetahui. Alhamdulillah, sekarang aku berpacaran dengan seorang gadis yang bernama Nurul Fatihah. Beliau seorang yang sangat berdedikasi terhadap pelajaran, hidup dan juga agama. That is why aku amat respek dengan minah ni. Dan aku sangat berharap semoga dia adalah cinta terakhir aku selamanya. InsyaAllah. Ohya, masih ingat lagi posting aku mengenai kak ozlynn? Tak silap tahun 2011 punya cerita. Masa tu aku punya la minat gila dengan dia ni. And now Alhamdullillah.. Dapat juga aku berjumpa dengan beliau selalu.. Ini pun sebab aku dapat join club encik shuben beliau, iaitu Abang Johan. And aku berharap keluarga Hanania sentiasa dimurahkan rezeki dan kebahahagian berterusan! Amin!