Sunday, October 27, 2013

tragedi oktober

kadang-kadang, manusia tidak pernah menyedari kesilapan mahupun kealpaan yang sering melandai diri. macam tu juga dengan aku. diatas kebodohan serta kenaifan berbahasa, aku kehilangan seseorang yang dahulunya sering aku panggil sayang. namun sayang itu sekarang sudah hilang entah kemana. namun atas dasar mempercayai ketentuan tuhan, aku relakan ianya pergi. namun aku tidak membiarkan ianya terus pergi, namun tetap mensisipkan, doa, agar ianya datang kembali membawa harapan yang bisa membahagiakan diri. keeegoan nyata menutupi segalanya. dia ego. aku pun ego. makanya menjadi duri dalam santapan setiap perhubungan. aku gagal. gagal mengawal, namun ada juga aku berfikir, namun bukan sejenak. mengapa? perpisahan sentiasa menghantui diriku? adakah ianya akan senantiasa menghantui sejenak mahupun seketika diriku? Tuhan. bantu aku. aku yang manusia lemah lagi hina. tatkala muda lupa dengan keindahan dunia. pimpin aku kembali.yang sudah lalai seketika. bantu aku dalam mencari cintamu, dan juga cinta darinya, si dia. yang bernama.. elina..