Sunday, August 18, 2013

selamat hari raya 2013!

assalamualaikum wbtdan salam sejahtera! selamat hari raya fellas! amaciam raya? ada best? erm syukur alhamdulillah, walaupun raya tahun bagi aku tak berapa nak meriah, but its okay lah. best juga. erm actually dalam masa beberapa bulan ni, banyak juga cerita yang berlaku.

antaranya, hari raya nilah kan. yang lainnya, motor aku, si lengy tu dah selamat keatas tangan owner baru. takpelah, maybe dah takde rezeki aku kot nak pakai motor tu. well whos know aite? erm antara cerita lainnya, aku dan Elina dah menjumpai jalan masing2. takpe jugalah kan? dah takde jodoh nak buat macam mana. semuanya atas ketentuan ilahi. aku redho sahaja apa jua hendaknya. erm.

entahlah, makin lama, aku makin rasa macam takde life. macam takde mood. semuanya hilang. terbang macam tu sahaja. mungkin juga ini semua ujian ALLAH semata. Dia hendak menguji sejauh mana kekuatan diri aku barangkali. takpe jugalah, aku just tabah menerima semua dugaan ini. well said, itu sahaja kot cerita aku kali ni. malas nak cerita lelebih, fefeling pulak en. hee kbye fellas!