Tuesday, February 5, 2013

Selamat Hari Febuari Rakan-Rakan

Oh okay, sedar tak sedar dah nak masuk bulan febuari. Aherher, Sekejap je dah masuk bulan ni. Rasanya baru minggu lepas bulan 1 kan? Ahaha memeylah. Now baru 6.2.2013! Okay stop merepek. Hehehe. Okay Actually bulan 2 ni banyak perkara yang akan dan bakal terjadi. Hukhuk. Okay first,  bulan ni InsyaAllah akan dapat Lesen P. Ahaha, bayangkan mat! 2 tahun memegang status L. Aku buat P pun sebab lesen L aku dah nak mati. That is why lah. Kalau dah mati, achaner nak bawa balik semula motor aku yang ada dekat Perlis ni kan? Haaaa. Erm okay, next week cuti weh! Sempena tahun baru Cina. So ini bermakna aku akan balik ke Selangor pada hari jumaat atau sabtu ni. well it depends if akak lesen tu call aku untuk tempahan test JPJ jumaat ni. Okay, enough story for this week. Later i'll bloging-bloging again ya! Adios.