Tuesday, May 1, 2012

Kembali

   
 ANISO

ELINA

DDS 1C

Ya, aku kembali semula menaip kata-kata yang terbuku di ruagan hati ini. Tahun 2012 banyak mengajar aku erti hidup. Hidup yang terkadang aku sendiri tidak tahu mana hala tujunya. Ok, bulan Mei ini adalah masa aku nak berehat! Berehat sepuasnya tanpa sebarang assignment yang menimbun. Heh! Luls. 2 month to do nothing without any problemo. Yeah! i'm feel freedom yaw. Hehehe.. tapi bulan ini jugalah aku terpaksa berpisah lama dengan Elina. Bulan ini juga lah yang paling membuatkan aku terseksa menanggung rindu. Dan kenapa bulan ini aku rasa paling kejam? Kejam dengan berita sedih. Ok aku baru dapat tahu yang Anis dan Shakir dah tak ada apa-apa hubungan. That news make me shock lah weh! Why ah? Aku tak salahkan mereka pun.. cuma aku rasa macam kehilangan plus sedih.. sebab aku dah anggap anis macam kakak, kawan, saudara aku sendiri kot.. erm.. apa pun aku harap perhubungan kita tak akan putus untuk selamanya Anis sebab aku sayang gila kat kau do. Erm! Take care ya! Erm tentang aku dengan .Elina pula.. even kitaorang selalu gaduh, tapi gaduh pun takdelah smpai tahap yang besar sgt.. Adatlah tukan.. Honey bee, even kita berjauhan, saya nak awak tahu yang sayang dan cinta saya pada awak tidak akan pernah berubah.. InsyaAllah.. iloveu sayang.. Classmate Dip. art digital, rindu korang weh! buat lah benda yg berpekdah masa cuti ini okay? happy holiday baq ang! hahaha.. dan aku berharap esok dan seterusnya bakal membawa berita yang gembira dan mampu menceriakan aku semula.. amin...