Friday, February 3, 2012

Cerita semalam dan hari ini

Lama aku rasa tak menyemakkan diri ini ke dalam ruangan blogger ni. Nak kata sebuk, memang ya. Aku akui. Sejak masuk belajar ni, memang masa seharian aku padat dengan jadual dan tugasan. Lebih-lebih lagi minggu ni. Ya Allah, sumpah aku cakap. Penat gila. Well bagi aku adatlah tu kan. Dah kata pelajar ipt. Hehe. Erm, ya, aku belum lagi menceritakan tentang suasana di perlis ni. Act sama je dengan Semenyih, tempat tinggal aku. Cuma di sini, lebih tenang dari bunyi hon dan asap yang dikeluarkan oleh ekzos kereta yang narkoba.

Ermm.. dan disini juga aku menemui cinta baru aku. Bagi aku walaupun sometime dia ni selalu buat aku lelah nak melayan perangai dia, tapi aku tetap sayang. Sayang, ya. Sayang. Aku berharap hubungan aku dengan dia mendapat keberkatan dari Ilahi.

Okay brah! Next time maybe aku akan cerita pulak mengenai tempat-tempat yang menarik untuk dikongsi bersama. Chaw! :)